Rihanna представи три нови варианти на Fenty X PUMA Creeper в земни тонове
Поп звездата Дара беше специален гост в Лондон на събитие по случай представянето на новия модел CREEPER PHATTY от колаборацията между FENTY x PUMA. Българката се открои сред повече от 500 гости, сред които инфлуенсъри и известни личности като Aitch, Bianca Saunders, Bree Runway, Dilara Fındıkoğlu, Elarica Johnson, Mawaan Rizwan, Michael Dapaah, Ayra Starr, Cktrl, Ciesay and Tayce. Световноизвестната звезда Риана представи три нови варианти на легендарната обувка Fenty X PUMA Creeper по време на специално събитие в Лондон. FENTY x PUMA Creeper Phatty Earth Tone са изработени от висококачествен набук, със златни детайли и включват класическата CREEPER подметка. Новата серия е унисекс и предлага три различни цвята за всички възрасти.
„FENTY x PUMA Creeper Phatty Earth Tone е серия, вдъхновена от земните тонове и е изработена от луксозен набук със златни нотки. Новият Creeper Phatty едновременно се откроява и слива с облеклото и е подходящ модел както за ежедневието, така и при специални поводи. Първокласни материали, релефни елементи и златни декорации издигат този легендарен модел от колаборацията на FENTY x PUMA до ново ниво.
Оригиналният Creeper излиза за първи път на пазара през септември 2015 г.и представлява версия с удебелена платформа на емблематичните маратонки Suede на PUMA. Този силует е обявен за „Обувка на годината“ от Footwear News през 2016 г. и не само има значителен ефект върху културата на маратонките в света, но чрез него марката PUMA повишава своята значимост в индустрията.
С Rihanna начело като творчески директор, кампанията FENTY x PUMA, заснета от Филипа Прайс, разширява онази концепция за прокрадване – опит да направиш нещо, без да бъдеш забелязан. Кампанията се впуска в динамично изследване на изкуството на камуфлажа чрез внимателно композирани изображения тон в тон.
Може да откриеш серията в монобранд магазина на PUMA в София, Paradise Center от 26.04.