H2 – новото творческо партньорство между Heron Preston и H&M – ще представи първата си колекция на 14 март. Тя бележи началото на дългосрочно пътуване за изследване бъдещето на модата, оспорване на нормите за сътрудничество и популяризиране на визията на Heron Preston.
Ню Йорк, 29 февруари 2024 г. Партньорството H2 е създадено, за да представи нов подход, при който продуктът, хората и процесите играят силна роля в предаването на споделените ценности между Heron Preston и H&M. Партньорството включва сезонни колекции и творчески консултации, както дава публичност и вдъхновение на млади творчески таланти, с установена кръгова иновационна програма, подчертана от съвместен ангажимент за затваряне на цикъла производство в модната индустрия.
Дебютната колекция H2 представя тази многостранна визия и е вдъхновена от красотата на ежедневния стил. Основана на база на дизайнерската ДНК на Heron Preston, колекцията обединява нови идеи, изключителни кройки, издръжливост, гъвкавост и културни архетипи, със засилено внимание към детайла.


"Вярвам, че това е колекция, която може да бъде безпроблемно интегрирана в гардеробa на всеки. Идеята е да се изрази индивидуалността чрез дизайнерски форми и стилове, с които всеки може да се свърже. Ние осъзнаваме как истинските хора приемат облеклото и го адаптират към личния си стил"

, казва Heron Preston.

Концепцията на кампанията се основава на "силата на двама", изследвайки теми за любопитството и човешката връзка, които са в основата на духа на H2 и творческото партньорство между Heron Preston и H&M. Кампанията задава въпроси, вместо да дава отговори, като начин да вдъхнови диалог, връзка и единство.


"Това е силата на модата: да ни сближи, да предизвика разговор, идеи и да стимулира нови визии за по-добро бъдеще"

, казва Heron Preston.


Дебютната колекция H2 дава началото и на H2 EXCHANGE – кръгова модна програма, под творческото ръководство на Heron Preston, която има за цел да подготви ново поколение дизайнери с кръгови нагласи и умения, които да се обединят със знанията и опита на H&M. Крайната цел е да се ангажират повече хора, както създатели, така и клиенти, да участват и продължат този кръгов процес възможно най-дълго.


Повече за H2 EXCHANGE може да разберете тук.
Първата H2 колекция очаквайте на 14 март. Моделите може да откриете тук.