Светът на автомобилите не е това, което беше, защото технологиите вече ни позволяват чудеса, които допреди само 10 години, ни се струваха космос. Позволяват ни да притежаваме коли с по 1000 коня, които свободно могат да се карат по улиците и да не са widowmakers.

Рецептата на влогъра Mondi обаче е доста сложна - взимаш колата с най-добро управление в света и я правиш два пъти по-мощна, като й запазваш харизмата на крещящия атмосферен 4.0-литров двигател и не й съсипваш външния вид, а я правиш още по-яка.

За целта, компресията не е сведена до нивото на също бруталното GT2 RS, което смаза рекорда на Ринга но звучи като миксер, а е запазена висока, което позволява и да се генерира тази мощност и то на колелата с много ниско налягане на двете турбини - по една за всеки ред цилиндри на боксеровия двигател.

Поработено е и по вида с този як принт вдъхновен от болидите на Rebellion Racing, предния нож и крилата в предната броня, а липсата на един детайл - задната броня, за да се виждат турбините, е взета от RSR версиите на Porsche и там е добавен голям дифузьор, а крилото е с нови странични планки и е повдигнато.

Абе, изтекоха ни очите по това чудо докато пишехме, а видеото разкрива бруталните звуци, които произвежда.