Giulia, ама не като Робъртс, а като красива италианка с още по-лош нрав. Когато излезе под първата си форма, наречена Quadrifoglio с няколко над 500 коня идващи от 2.9-литровия V6 битурбо, тя озари света, а един пилот я взе и по тениска сгромоляса рекорда за спортен автомобил с четири врати на "Зеления ад" - Нюрбургринг.

Сега обаче, тя наследява едно от най-отличителните съкращения за италианската компания GTA. Какво означава това обаче - мощността й вече достига 540 конски сили, следата й е увеличена с 50мм, има изцяло ново окачване, титаниева изпускателна система Akrapovic, има нови 20-инчови джанти с централна гайка (като при Формула 1) и спринтира от 0 до 100 за само 3.6 секунди.

Както всяка нова спортна машина и тук има доста карбон - преден капак, нова предна броня, прагове, задни калници, по-голям дифузьор, таван, огледала и значително задно крило - всичкото това от въглеродни влакна. Общата диета е довела до спад в теглото от близо 100 килограма, което е внушително и със сигурност променя поведението на колата.

Ако ви трябва нещо по-хардкор има и GTAm, която вместо четири седалки има две спортни корита, клетка, която е заела мястото на задната седалка и странични прозорци от поликарбонат - нещо като Porsche GT3, ама с четири врати. Какво ли ще стане с рекордите, като и тези две хубавици стъпят на Ринга?