Най-якият автосалон в света не се състоя

Най-якият автосалон в света – този в Женева не се състоя, но премиерите си минаха. В отделни материали ви пуснахме Giulia GTA с нейните 540 коня и хиперкарът с 4 седалки на Koenigsegg, който дори бе представен на щанда им в швейцарския град, но имаше още много покърътителни коли, заради които Женева е мястото!

Jesko Absolut – версия на последното им купе, която на книга трябва да вдига над 500 километра в час, но засега гумите му позволяват „само“ 460. 1600 коня и 1500 нютонметра на горивото Е85 и „само 1280 коня и 1000 нютонметра на нормално гориво.

Bentley Mulliner Bacalar – кабрио в стила „barchetta“, с което можете да си веете косата с 650 коня и интериор с детайли от 5000-годишна дървесина, от което ще бъдат произведени само 12 броя.

bentley-mulliner-bacalar-is-a-continental-gt-coach-built-into-a-new-car-141574_1bentley-mulliner-bacalar-is-a-continental-gt-coach-built-into-a-new-car_8

RUF Rodeo – мастърите на тунинга на Porsche създадоха една от най-ярките премиери – карбоновото шаси, роубар, багажник, лопата (за апокалипсис), 4х4, което може да става чисто задно и атмосферен 4.0-литров двигател с 500 коня, които при желание могат да се заменят със 700 идващи от 3.8 турбо.

Както всяко Bugatti, и Chiron ще има куп лимитирани версии, колкото и лимитиран да е самият той и поредната се нарича Pur Sport и е насочена към пистовото каране – не знаем колко ще е спокойно да му се дава газ там, защото това са няколко милиона, но е по-твърд отпред с 65%, отзад с 35% има по-къси предавки за по-добро ускорение и е олекнал с 50 килограма, а той има нужда. Мощността – същите 1500 коня.

88241857_2501587090096205_5844956744710619136_n88228591_2501587046762876_6050494260086571008_n88218215_2501586986762882_7869136030580867072_n

Porsche 911 Turbo S – новото Turbo S – този катапулт, който стартира като с ластик от самолетоносач. Вече има 650 коня и ускорява от 0 до 100 за само 2.7 секунди (всички знаем, че послъгват и е по-бързо) и достига до 330 км/ч.

McLaren също полудяха и не стига, че 720S е ужасно бърз, но направиха и „пистова“ му версия – 765LT или Long Tail – леко издължен заради по-големия заден активен спойлер и по-големия „нож“ в предната броня и значително по-твърд от брат си. Какво ли ще прави с конкуренцията и ще стъпи ли на Нюрбургринг?

BMW не се отказаха от покъртителните бъбреци и представиха прототип на бъдещия си електрически седан – i4. Той има мощност от 530 коня и ще може да изминава до 600 км с едно зареждане.

88122021_2499942956927285_2046166855546044416_o88116769_2499943426927238_8843778351878373376_o

GTI-ката, брат! Осмото поколение на култовия VW Golf – бегачката на народа – сравнително скромни 245 коня от 2.0-литровия TSI, култов статут и естествено база за тунинговане, за която тепърва ще се предлагат много заигравки.

88060522_2494304390824475_253588729015304192_o87505895_2494304560824458_6494610182188826624_o

Последни, но изобщо не на последно място – две чудесии от Pagani – Huayra BC Roadster – кабриото на по-мощната версия на модела, което е по-мощно от купе версията си – 800 коня и 1217 килограма – пълен monster, а Imola пък, е пистовата версия на модела – цели 838 коня и 1100 нютонметра със секвенциална седемстепенна кутия – 5 броя по 5 милиона евро за всеки.