Последната колаборация на Nike и Supreme е начело с Octavian

Едни от най-обичаните стрийтуеър брандове отново изскачат със съвместна работа. Nike и Supreme преди броени дни обявиха новата си обща колекция. Очевидно при тях нещата се случват изключително бързо, защото световната премиера онлайн и в реалните магазини е на 29-ми Ноември. Само в Япония ще е ден по-късно.

Артикулите включват характерните за двете марки суитчери и анцузи, a както и бейзболни горнища. Преобладаващия материал е кожа, но ако не сте й фенове, има и дрехи от памук. Освен това са включени и 14-каратови бижута, сред които и пръстен с логото на Nike, бандани, слънчеви очила, а както и подплатени якета с премазващи се качулки. За силуетите на дрехите са заложили на класики направени по нов начин.

За лице на кампанията е избран рапърът Octavian, който е с френски и британски корени. Неговия стил е микс от различни вкусове. The Fader описва неговия звук като комбинация от рап, хаус и британски гeридж. Highsnobiety пък казват, че е „прекалено британски, че да се счита за трап и прекалено американски, за да се брои за грайм“.  Каквото и да прави младия изпълнител, от както е известен набира все повече популярност.

Едни от най-известните му песни са Bet, Move me с Mura Massа и Party here, заради която става популярен – заради видео на Drake, който си я припява. Той също така има и свой Boiler room. Във фешън обществото пък е известен с това, че участва в дебюта на Virgil Abloh за Louis Vuitton. По-късно дори се появява и статуя на рапъра в магазина на марката в Лос Анджелис.