Джеръми Скот празнува приятелството и разнообразието с MOSCHINO [TV] H&M Lookbook

За никой вече не е изненада, когато H&M обяви поредната колаборация с мега бранд или супер известен и доказан дизайнер. Всички си спомняме успешните проекти с Isabel Marant, Balmain или пък последния с Kenzo. Tози път обаче шведската компания надхвърли очакванията на всички.

За новата си колаборация те канят ексцентричния и екстравагантен в своите модели Джеръми Скот, който в момента е творчески директор в MOSCHINO. Той ще преобрази редица обикновени тениски, качулки, панталони, якета и други дрехи в произведения на изкуството и ще сложи траен отпечатък във портфолито на H&M.

За създаването на каталога към колекцията MOSCHINO [tv] H&M, Джеръми Скот събира своето семейство и приятели, за да покаже настроението, любовта и разнообразието, които са в сърцето на колекцията. MOSCHINO [tv] H&M ще бъде налична в избрани магазини, както и онлайн на HM.com, от 8-ми ноември*.

Винаги, когато създавам дизайн мисля за приятелите си. The MOSCHINO
[tv] H&M lookbook е като своеобразно парти, празнуваме забавлението,
креативността и енергията на хората и колекцията.

Споделя Джеръми Скот – творчески директор на MOSCHINO.


Харесва ми как Джеръми успява да улови духа на MOSCHINO [tv] H&M в
каталога на колекцията. Това е шумна и забележителна колекция за всеки,
който иска да сподели забавлението, независимо кой е и откъде е.

Казва Ан-Софи Йохансон, творчески консултант на H&M.

Каталогът е заснет и стилизиран с дългогодишните партньори на Джеръми, фотографът Маркъс Мам и стилистът Карлин Серф де Дадзили.
Пресъздавайки енергията, която MOSCHINO [tv] H&M въплъщава, с целия си поп-блясък, уличен стил и хумор, сред хората, които ни я показват, за пръв път, са Aquaria – победител в RuPaul’s Drag Race, сезон 10; Амая – близначките и инфлуенсърки Ая и Ами; Сакура Брейди – асистентът на Джеръми Скот за MOSCHINO и Пабло Олея – най-добрият приятел на Джеръми и оглавяващият глобалния отдел по PR и комуникации на MOSCHINO.


H&M също анонсира MOSCHINO [tv] H&M giphy стикери в Instagram, Snapchat, I-message, за да могат потребителите да ги добавят към своето собствено съдържание. Могат да бъдат добавяни, както лога и емблеми, така и giphy стикер на самия Джеръми, разпръсквайки посланието и настроението на концепцията.