H&M и MOSCHINO разкриха в Instagram предстоящото си съдрудничество.

Разговор на живо в Instagram между Джиджи Хадид и приятеля й Джеръми Скот разкри
новината: следващата дизайнерска колаборация на H&M е с MOSCHINO – култовата
италианска марка, с която Джеръми Скот вкарва нова доза поп енергия, след като през
2013 г. заема поста творчески директор. Колекцията MOSCHINO [tv] H&M ще се продава
онлайн и в избрани магазини на H&M в целия свят от 8-ми ноември.

Разговорът между Джиджи Хадид и Джеръми Скот бе прожектиран на дигитални екрани
по време на ежегодното парти на MOSCHINO в Коачела, Калифорния и беше излъчен на
живо @hm Instagram, изненадвайки гостите с голямата новина. Джеръми и Джиджи бяха
облечени в първите модели от колекцията MOSCHINO [tv] H&M – колекция, изпълнена с
жизненост, игривост и хумор, които са присъщи за марката и я превърнаха в една от най-
обичаните в света на модата днес. Специално за H&M Джеръми Скот е създал нови
дамски и мъжки колекции MOSCHINO, както и пълна гама аксесоари и дори някои
допълнителни изненади.

„Много се вълнувам заради MOSCHINO [tv] H&M. Работата ми е да се свързвам с хората
чрез модата и с това сътрудничество ще успея да се докосна до много повече от моите
почитатели, отколкото някога е било възможно“, казва Джеръми, творчески директор на
MOSCHINO.

„MOSCHINO [tv] H&M е перфектното сътрудничество за модата в момента, съчетавайки
поп, улична култура, логотипи, а също и блясък. Джеръми е невероятен – знае как да се
забавлява чрез модата и да се свързва с феновете си по целия свят“, казва Ан-Софи
Йохансон, творчески съветник на H&M.

Кампанията MOSCHINO [tv] H&M е една радикално иновативна телевизионна концепция,
която преплита социални и традиционни медии, за да създаде завладяваща
мултиплатформа – нов вид увлекателно преживяване за цифровия свят.