Алекса Деми с нова кампания за МАС Cosmetics

Девизът на MAC Cosmetics е “all ages. all races. all genders.” и именно заради това послание Алекса Деми избира да работи с тях. Марката обръща внимание на създаването на качествени продукти за всички цветове на кожата и първоначално е била насочена към нуждите на професионалните гримьори по време на снимки. Истинският им успех се дължи на факта, че звезди като Мадона, Наоми Кембъл, Шер и принцеса Даяна носят техните продукти през деветдесетте години без да са рекламни лица. Червилото Russian red, което Мадона използва по време на турнето Blond Ambition World Tour, все още е най-продавания червен нюанс от MAC.


След огромния успех на сериала ,,Еуфория” изборът на Алекса Деми е перфектно допълнение към имиджа на MAC. Визиите от сериала дадоха вдъхновение не само на професионалните гримьори, но и на всички нас да разнообразим ежедневния си грим. И докато много от нас сме се учили на тънкостите на грима от Youtube, Алекса е имала професионален учител – майка й, която е била гримьорка. Въпреки че в ,,Еуфория” тя не прави сама грима си, всяка актриса има свободата да дава идеи за своята героиня. По този начин Алекса има огромен принос за визията на Мади, тъй като тя често е споделяла снимки на Нина Симон и Showgirls. Точно те са вдъхновението за използването на камъни, които превърнали се в един от най-разпознаваемите елементи на грима в сериала. Разноцветните сенки са част от почти всяка нейна визия и точно такива смели цветове са новите предложения от MAC.


Кампанията More Than Meets The Eye е фокусирана върху нови цветове и формули за сенки за очи. Нови 36 цвята и металически сенки, които издържат до 12 часа и са толкова пигментирани, че ще получите пълния ефект само с едно нанасяне. Като допълнение откриваме и продукт за вежди – Eyebrows Big Boost Fibre Gel. Неочакван избор, защото Алекса признава, че рядко очертава веждите си и обикновено ги оставя без грим. Самата тя казва, че това е перфектният избор за нея, заради формулата и четката, които правят гела за вежди лесен за нанасяне. Ако досега не сте използвали подобен продукт и искате да тествате по-бюджетна версия, можете да пробвате Tinted Brow Mascara от NYX cosmetics.

Фотосесията към кампанията включва три визии, създадени от Raoul Alejandre. Първата е в синьо, като комбинира металически сенки Dazzleshadow Extreme в цвят Discotheque за блясък и сенки в цвят Triennial Wave като основа. Втората визия е в зелено и смесва три нови матови нюанса: What’s The Wifi?, Mint Condition и Mo’ Money, Mo’ Problems. Последната акцентира върху класическата за Алекса Деми очна линия и новия им гел за вежди.


Въпреки че най-характерното за грима на Алекса Деми е нейната очна линия, това предложение липсва в кампанията. В промо видеото тя показва Pro Longwear Fluidline, която има гел формула. Нанася я с четка номер 263, която можете да използвате и за очертаване на вежди. Четката е подобна на номер 266, но е със синтетичен косъм, по-тънка и бързо се превърна във фаворит. Определено този начин на нанасяне е по-труден за начинаещи и по-добрия вариант на MAC в това отношение е техният бестселър – Brushstroke 24-hour liner. Във видеото Алекса се доверява и на червилото Velvet Teddy. Един от най-продаваните цветове, тъй като можете да го носите и при семпъл ежедневен грим. Подхожда както на по-светла, така и на по-тъмна кожа, което го прави добър вариант и за подарък.

Сенките от MAC са перфектния избор за сложни визии, защото са пигментирани и не идват в палитри, от които няма да използвате всички цветове. Имате свободата да избирате, комбинирате и по всяко време да добавяте цвят към колекцията ви. За Алекса Деми гримът е фантазия. Най-важният й съвет е да опитваме нови неща и да намерим най-правилните цветове, продукти и техники за нас, а не просто да копираме.