19.91 Denim е бранд, който си заслужава

Годината е 1991. Скейтбордингът за първи път , наистина се мести на улицата и цялата скейт индустрия избухва. Това е и годината, в която японските брандове Osaka Five връщат винтидж-деним технологиите и променят изцяло индустрията.



Както е известно, всеки скейтър търси здрави дънки, които да издържат на улицата. Така тръгва и идеята за 19.91 – белгийски бранд, насочен изцяло и единствено в Denim. И по-точно Denim в скейт средите. Такова е и мотото им. BY SKATEBOARDERS. FOR SKATEBOARDERS. Много е трудно на човек да разбере нуждите на скейтърите, ако не е такъв. Каква материя, къде да са шевовете, колко точно да е силен стречът, каква да е кройката – само човек, който е навътре в скейт индустрията може от опит да каже, какво е небходимо.

Филип, Марк и Хенри са хората зад бранда. Тримата дизайнват и стартират скейтборд линията на деним гиганта – Levi’sLevi’s Skateboarding през 2011-та. Скейтъри, които знаят какво искат и как да го направят със своите продукти. Използват изключително качествен деним, като връщат в употреба много от класическите дизайни на дънките, които повечето брандове са загърбили. Усилени гайки за колана, неизносващи се платове, които са разтегливи във всякакви посоки.

Z_T-VdiAKEJiyqDAV3kY0UcAQ_sqRBqAk2AmTvAA5lxCF_kw

Идеята им не е хайпът. Те искат да предложат на скейтъра, който всеки ден е на улицата, продукт, който ще издържи дълго.

Фитовете са четири – THE SLIM, THE STANDARD, THE BIG STANDARD и THE LOOSE, като всеки един от тях е строго преценен спрямо нуждите на скейтърите.



От няколко дни продуктите на бранда са налични в BLOK, които са официален представител.