За поредна година отборите от NBA залагат на тематични екипи, които носят името City Edition и както можете да се досетите са свързани с конкретния град, от който е дадения отбор. И този сезон част от специалните издания събраха множество “ах”, “олеле” и “ох, че яко” из социалните мрежи, но разбира се имаше и друга част, озовала се в другата крайност.

Започваме с Бруклин. За втора сезон поред Нетс правят препратка към една от знаковите личности, родени на територията на нюйоркския район - Кристофър Джордж Латор Уолъс, стигнал до световна слава с прозвището The Notorious B.I.G. През миналата година “мрежите” имаха проблеми с потниците, вдъхновени от и посветени на Biggie Smalls, защото използваха шарката от пуловерите Coogi, които рап иконата редовно е носел приживе. И през настоящия сезон въпросната шарка фигурира в City Edition-а на Бруклин, което значи, че съдебните проблеми между организацията и Coogi са в миналото. Този път обаче на потника е изписано съкращението Bed-Stuy, произлизащо от Bedford-Stuyvesant, един от кварталите на Бруклин, където Биги израства.

От Маями също се ориентират към утвърден вече модел, свързан с историята. Поредното “издание”, чиято тематика идва от телевизионния сериал Miami Vice, отново е налице. След като досега Хийт се спираха на бели, черни и розови потници, сеаг е ред на такъв, който е решен в светлосиньо, а детайлите по него са в бяло, розово и черно.

Прескачaме към западното крайбрежие, където така или иначе всички погледи са отправени към Лос Анджелис Клипърс. След като през лятото сформираха суперзвезден тандем между Кауай Ленърд и Пол Джордж, Клипърс вдигнаха нивото и откъм екипировка. Техният City Edition е по-изчистен от тези на Бруклин и Маями, но буди също толкова голямо възхищение сред феновете. Тук имаме бели потници с черни детайли и надпис Los Angeles с шрифт, който включва машината на времето към Grand Theft Auto: San Andreas. Точно както екипите на Маями напомнят за друга игра от поредицата - Vice City.

Обратно към Източната конференция! Милуоки завърши с най-добър баланс през миналия редовен сезон (60-22), а през настоящия отново стартира добре, като паралелно с това дава заявкаи за един от по-добрите екипи от серията City Edition. На екипите на Бъкс е изписано прозвището ‘Cream City’ - прякор, с който Милуоки се сдобива заради специфичния жълтеникаво-кремав цвят на тухлите, които са били един от най-използваните материали за строителство в Уисконсин през XIX век.

Изборът на Денвър също заслужава аплодисменти. Нъгетс се връщат към 80-те години на ХХ век, когато играеха с потници, на които бяха изобразени силуети на небостъргачите в града, преплетени с цветовете на дъгата. Сега тематиката отново е подобна, но с доста по-модерна визия.

Шампионите от Торонто също впечатляват със своята версия, която е разработена заедно с лейбъла на един от най-големите фенове на Раптърс - Дрейк. Канадците са се спрели на чисто черни екипи, върху които има множество златисти елементи. В Twitter пък се появи и колаж с абсолютно всички City Edition екипи на 30-те отбора в NBA този сезон, изработен от графичния дизайнер Кейси Вители.